Regulamin Salonu Champion Grooming
§1
Słownik:
-
Salon: Champion Grooming Monika Trójkowska, NIP: 7591635371, REGON: 141777452.
-
Pupil: pies lub kot.
-
Groomer: certyfikowany specjalista w zakresie pielęgnowania psów i kotów.
-
Cennik: dostępny na stronie www.championgrooming.pl, Booksy oraz w siedzibie Salonu.
-
Usługa: zabiegi oferowane przez Salon wskazane w ofercie i cenniku.
-
Wizyta: termin wykonania Usługi.
-
Klient: osoba zlecająca wykonanie Usługi.
-
Godziny otwarcia Salonu: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00, w soboty od 9:00 do 15:00 z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy.
§2
-
Usługi w salonie wykonywane są przez Groomerów.
-
Klient może dokonać rezerwacji terminu wizyty telefonicznie, za pośrednictwem sms pod numerem telefonu: 500-573-500 lub 780-108-438, w salonie oraz poprzez Booksy.
-
Klient zobowiązuje się poinformować Salon o ewentualnej rezygnacji lub zmianie terminu/godziny wizyty co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem.
-
Klient zobowiązuje się do punktualności. W przypadku spóźnienia na umówiona wizytę dłuższego niż 15 minut Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi.
-
Klient lub osoba przez niego wskazana zobowiązana jest do odbioru Pupila w czasie wskazanym przez Groomera.
-
W przypadku opóźnienia w odbiorze Pupila poza godzinami pracy Salon ma prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za opiekę w kwocie 100zł/h.
§3
-
Klient zobowiązuje się umożliwić Pupilowi załatwienie potrzeb fizjologicznych bezpośrednio przed Wizytą.
-
Salon przyjmuje wyłącznie Pupile z aktualnymi obowiązkowymi szczepieniami. Klient ma obowiązek okazać pracownikowi Salonu na jego żądanie książeczki szczepień Pupila.
-
Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi w przypadku podejrzenia choroby skóry Pupila.
-
Klient zobowiązuje się nie przyprowadzać Pupila w przypadku, gdy jest on zapchlony. W przypadku przyprowadzenia zapchlonego Pupila Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dezynfekcji Salonu.
-
Klient ma obowiązek udzielić Groomerowi pełnej informacji o chorobach, urazach, alergiach i przebytych zabiegach Pupila przed przystąpieniem do Usługi. W przypadku niepoinformowania (nawet wynikającego z niewiedzy Klienta), Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia Pupila.
-
Pupil nie powinien być karmiony na krótko przed wizytą.
-
Wszystkie Usługi wykonywane w Salonie poprzedzone są kąpielą Pupila w Salonie za wyjątkiem obcinania pazurów i czyszczenia uszu. Psy nie są strzyżone bez kąpieli w Salonie.
-
Usługi względem psów wykonywane są bez obecności właściciela za wyjątkiem psów starszych, psów ras dużych i olbrzymich. Wyjątkiem dla pozostania właściciela podczas wykonywania usługi są psy z lękiem separacyjnym.
-
Salon nie stosuje środków odurzających dla zwierząt. W przypadku podejrzenia u Pupila zastosowania takich środków Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi.
-
W przypadku tendencji Pupila do zachowań agresywnych Klient ma obowiązek poinformować o tym fakcie najpóźniej przy rezerwacji Wizyty oraz posiadać kaganiec dla Pupila w trakcie Wizyty. Salon w takim przypadku ma prawo pobrać dodatkową opłatę w wysokości +100zł.
W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu Groomera, Groomer ma prawo odmówić wykonania usługi lub przerwać ją w trakcie. Zaliczka nie zostaje zwrócona Klientowi.
-
Klient przy rezerwacji Wizyty zobowiązuje się poinformować Groomera o stanie szaty: kołtuny/filc.
Koszt usługi może zostać podwyższony w przypadku jeśli szata Pupila okaże się skrajnie zaniedbana.
-
W przypadkach uzasadnionych dobrem Pupila Salon zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich organów pomocy zwierzętom (TOZ).
-
Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi golenia do skóry psów ras podszerstkowych.
-
Klient podczas odbioru Pupila proszony jest o opinię w zakresie wykonanej usługi i może zgłosić swoje uwagi dotyczące strzyżenia w dniu wizyty. Klient ma prawo do zażądania zmiany jednego elementu w wykonanym strzyżeniu.
-
Klient wyraża zgodę na publikowanie wizerunku Pupila na naszych social mediach Salonu (FB,IG) oraz stronie www. Klient ma prawo nie wyrazić zgody o czym powinien poinformować Salon najpóźniej w momencie zostawienia Pupila na umówioną wizytę.
§4
-
Administratorem danych osobowych Klienta jest Salon Champion Grooming Monika Trójkowska („Administrator”).
-
Dane osobowe mogą być przetwarzane do celów:
-
Wykonania Usługi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- „RODO”);
-
spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-
promocji oferty Usług Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora jakim jest promocja własnych usług;
-
monitoringu wizyjnego – na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa na terenie zarządzanym przez Administratora.
-
-
Klientowi prawo dostępu do danych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych u Administratora jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@championgrooming.pl
-
Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych Klienta w sposób zautomatyzowany i nie będą one poddawane profilowaniu.
-
Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
-
Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez Administratora:
-
w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji zleconej Usługi - przez okres niezbędny do realizacji tych celów, tj. wykonania umowy i przedawnienia roszczeń związanych z umową, przepisów podatkowych lub rachunkowych, oraz przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń Administratora,
-
w przypadku przetwarzania danych na potrzeby organizacji wydarzeń, konferencji i ankiet, a także promocji Usług Administratora – do czasu złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
-
w przypadku przetwarzania danych w ramach prowadzenia monitoringu wizyjnego – przez okres maksymalnie trzech miesięcy, chyba że zajdzie konieczność zabezpieczenia nagrań na potrzeby prowadzonego postępowania sądowego, przygotowawczego lub administracyjnego – w takiej sytuacji dane będą przetwarzane do czasu prawomocnego zakończenia takiego postępowania.
-
-
Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmioty, którym Administrator powierzył lub zlecił ich przetwarzanie, np. dostarczyciele oprogramowania, podmioty świadczące usługi hostingowe, niszczenia dokumentacji, usługi kurierskie, usługi związane z zapewnieniem bezpieczeństwa i ochroną mienia.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, o jakich mowa powyżej. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów.
§5
Klient Umawiając Pupila na wizytę zapoznaje się z przedmiotowym Regulaminem i akceptuje jego warunki najpóźniej przed przekazaniem Pupila do Salonu na wykonanie Usługi.