top of page

Regulamin Salonu Champion Grooming

§1

Słownik:

  1. Salon: Champion Grooming Monika Trójkowska, NIP: 7591635371, REGON: 141777452.

  2. Pupil: pies lub kot.

  3. Groomer: certyfikowany specjalista w zakresie pielęgnowania psów i kotów.

  4. Cennik: dostępny na stronie www.championgrooming.pl, Booksy oraz w siedzibie Salonu.

  5. Usługa: zabiegi oferowane przez Salon wskazane w ofercie i cenniku.

  6. Wizyta: termin wykonania Usługi.

  7. Klient: osoba zlecająca wykonanie Usługi.

  8. Godziny otwarcia Salonu: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00, w soboty od 9:00 do 15:00 z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od pracy.

 

§2

  1. Usługi w salonie wykonywane są przez Groomerów.

  2. Klient może dokonać rezerwacji terminu wizyty telefonicznie, za pośrednictwem sms pod numerem telefonu: 500-573-500 lub 780-108-438, w salonie oraz poprzez Booksy.

  3. Klient zobowiązuje się poinformować Salon o ewentualnej rezygnacji lub zmianie terminu/godziny wizyty co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem.

  4. Klient zobowiązuje się do punktualności. W przypadku spóźnienia na umówiona wizytę dłuższego niż 15 minut Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi.

  5. Klient lub osoba przez niego wskazana zobowiązana jest do odbioru Pupila w czasie wskazanym przez Groomera.

  6. W przypadku opóźnienia w odbiorze Pupila poza godzinami pracy Salon ma prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za opiekę w kwocie 100zł/h.

 

§3

  1. Klient zobowiązuje się umożliwić Pupilowi załatwienie potrzeb fizjologicznych bezpośrednio przed Wizytą.

  2. Salon przyjmuje wyłącznie Pupile z aktualnymi obowiązkowymi szczepieniami. Klient ma obowiązek okazać pracownikowi Salonu na jego żądanie książeczki szczepień Pupila.

  3. Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi w przypadku podejrzenia choroby skóry Pupila.

  4. Klient zobowiązuje się nie przyprowadzać Pupila w przypadku, gdy jest on zapchlony. W przypadku przyprowadzenia zapchlonego Pupila Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dezynfekcji Salonu.

  5. Klient ma obowiązek udzielić Groomerowi pełnej informacji o chorobach, urazach, alergiach i przebytych zabiegach Pupila przed przystąpieniem do Usługi. W przypadku niepoinformowania (nawet wynikającego z niewiedzy Klienta), Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia Pupila. 

  6. Pupil nie powinien być karmiony na krótko przed wizytą.

  7. Wszystkie Usługi wykonywane w Salonie poprzedzone są kąpielą Pupila w Salonie za wyjątkiem obcinania pazurów i czyszczenia uszu. Psy nie są strzyżone bez kąpieli w Salonie.

  8. Usługi względem psów wykonywane są bez obecności właściciela za wyjątkiem psów starszych, psów ras dużych i olbrzymich. Wyjątkiem dla pozostania właściciela podczas wykonywania usługi są psy z lękiem separacyjnym.

  9. Salon nie stosuje środków odurzających dla zwierząt. W przypadku podejrzenia u Pupila zastosowania takich środków Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi.

  10. W przypadku tendencji Pupila do zachowań agresywnych Klient ma obowiązek poinformować o tym fakcie najpóźniej przy rezerwacji Wizyty oraz posiadać kaganiec dla Pupila w trakcie Wizyty. Salon w takim przypadku ma prawo pobrać dodatkową opłatę w wysokości +100zł.
    W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu Groomera, Groomer ma prawo odmówić wykonania usługi lub przerwać ją w trakcie. Zaliczka nie zostaje zwrócona Klientowi.
     

  11. Klient przy rezerwacji Wizyty zobowiązuje się poinformować Groomera o stanie szaty: kołtuny/filc.
    Koszt usługi może zostać podwyższony w przypadku jeśli szata Pupila okaże się skrajnie zaniedbana.

 

  1. W przypadkach uzasadnionych dobrem Pupila Salon zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich organów pomocy zwierzętom (TOZ).

 

 

  1. Salon ma prawo odmówić wykonania Usługi golenia do skóry psów ras podszerstkowych.

  2. Klient podczas odbioru Pupila proszony jest o opinię w zakresie wykonanej usługi i może zgłosić swoje uwagi dotyczące strzyżenia w dniu wizyty. Klient ma prawo do zażądania zmiany jednego elementu w wykonanym strzyżeniu.

 

  1. Klient wyraża zgodę na publikowanie wizerunku Pupila na naszych social mediach Salonu (FB,IG) oraz stronie www. Klient ma prawo nie wyrazić zgody o czym powinien poinformować Salon najpóźniej w momencie zostawienia Pupila na umówioną wizytę.

 

 

§4

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Salon Champion Grooming Monika Trójkowska („Administrator”).

  2. Dane osobowe mogą być przetwarzane do celów:

    1. Wykonania Usługi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- „RODO”);

    2. spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3. promocji oferty Usług Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora jakim jest promocja własnych usług;

    4. monitoringu wizyjnego – na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa na terenie zarządzanym przez Administratora.

  3. Klientowi prawo dostępu do danych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  4. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych u Administratora jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@championgrooming.pl

  5. Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych Klienta w sposób zautomatyzowany i nie będą one poddawane profilowaniu.

  6. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

  7. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez Administratora:

    1. w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji zleconej Usługi  - przez okres niezbędny do realizacji tych celów, tj. wykonania umowy i przedawnienia roszczeń związanych z umową, przepisów podatkowych lub rachunkowych, oraz przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń Administratora,

    2. w przypadku przetwarzania danych na potrzeby organizacji wydarzeń, konferencji i ankiet, a także promocji Usług Administratora – do czasu złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    3. w przypadku przetwarzania danych w ramach prowadzenia monitoringu wizyjnego – przez okres maksymalnie trzech miesięcy, chyba że zajdzie konieczność zabezpieczenia nagrań na potrzeby prowadzonego postępowania sądowego, przygotowawczego lub administracyjnego – w takiej sytuacji dane będą przetwarzane do czasu prawomocnego zakończenia takiego postępowania.

  8. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmioty, którym Administrator powierzył lub zlecił ich przetwarzanie, np. dostarczyciele oprogramowania, podmioty świadczące usługi hostingowe, niszczenia dokumentacji, usługi kurierskie, usługi związane z zapewnieniem bezpieczeństwa i ochroną mienia.

  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, o jakich mowa powyżej. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów.

 

 

§5

Klient Umawiając Pupila na wizytę zapoznaje się z przedmiotowym Regulaminem i akceptuje jego warunki najpóźniej przed przekazaniem Pupila do Salonu na wykonanie Usługi.

bottom of page